Omdefinere CPC Fra Cost Per Click to klikk per Cent! av McLaurin Williams

Kampanjen at jeg vil brukes til denne artikkelen er i thehealth og velvære nisje, som er svært konkurransedyktig og betalt advertisingis mettet med kampanjer i denne nisjen, men jeg har fortsatt vært i stand tomanage kampanjen til et punkt der min CPC er gjennomsnitt 1,6 til 1,8 cent perclick. Med en mindre konkurransedyktig nisje og riktig forvaltning av campaignI tror det er mulig å redefinere din CPC fra pris per klikk til klikk prosent, ville ikke det vært fint.

Jeg vil at dette skal være gjeldende for alle nivåer av markedsførere solets definerer et par ting før du hopper i. CPM (kostnad per thousandimpressions), huske på med visningsannonser du byr og betaler for visninger, ikke klikk, men du kan fortsatt måle kampanjen ved å beregne CPC (cost per click) slik at dets sammenlignes med andre annonsering metoder.

Beregning CPC din er ganske enkel, bare dele theamount brukt av antall klikk. Så hvis du bruker $ 10 og har 100 klikk, 10,00 /100 = 0,10 eller 10 cent per klikk. Budgivning på CPM ligner budgivning onPPC (pay per click) din bare byr på inntrykk snarere enn klikk andtends å være mindre konkurransedyktig. 7search minimum er 50 cent per CPM og jeg seldombid noe mer enn det, selv om det kan være lurt å avhengig av konkurransen inyou nisje.

plassere annonsene dine er enkel, 7search tilbyr 17 ulike addsizes og du bare velg filen av datamaskinen og deretter legge yourdestination URL. Størrelsene må passe nøyaktig og filene har sizelimitations så du må kanskje re-størrelsen du annonser for å passe og komprimere for å møte Filstørrelse restriksjoner. Jeg re-størrelse med Microsoft Paint og bruke Office til compressthe filer slik at du ikke trenger dyrt bildebehandlingsprogrammer for å oppnå dette. Onceyou've lagt reklamene og valgt søkeord og kategorier din offand kjører.

Så kan få til det, kommer jeg til å gå gjennom den processthat jeg bruker, betyr ikke at du må følge dette nøyaktig, men dens whats worksfor meg. Etter hvert som du blir vant til å bruke rapportene til å gjøre endringer og finjustere yourcampaign Jeg er sikker på at du vil utvikle en prosess som fungerer best for deg. Når yourcampaign er oppe og går la den gå i et par dager så du har gode data, asI sagt før ikke være i en stor hast. Også som du begynner å gjøre endringen payattention til datoperioden på rapportene, ikke la datoperioden tobroad eller de vil inkludere statistikk fra endringer du allerede har gjort.

nøkkelord /Kanaler rapport

Denne rapporten vil vise deg dine nøkkelord og kanaler som wellas visninger, klikk, CTR (klikk gjennom rate) og beløpsgrense. Theamount tilbrakte og klikkene jeg ikke betaler for mye oppmerksomhet til så yourimpressions og CTR er hva du skal bruke til å justere søkeord og Channels.What jeg ser etter er de nøkkelord /Kanaler som har prisene høye inntrykk andlook på CTR tilknyttede med disse søkeordene /kanaler. Hvis jeg har en Keywordthat har en høy inntrykk sats med en CTR som er over 1% Jeg lar dem inthe begynnelsen. Alle om 1% er ikke det jeg ønsker å se dem priser mayimprove som du fjerne lavere resultater nøkkelord. Hvis CTR er under 1% I'lldrop disse Nøkkelord av, men bare de som har en høyere inntrykk rate.

For mer informasjon om Seo Maple Grove Mn, Seo Minnetonka Mn, PPC Management Minneapolis og betale per klikk Hjelp Minneapolis du besøke min hjemmeside.