Hva gjør du som PPC kostnadene øke? (Del 3 av 3-serie) - LeBron 10 av BSAT Bsat


gjør luften Foamposites en. Lar definere parametrene for selskapet A.

og B .: Company A luft Yeezy for salg. Selskapet B. product: (Bruker Gjennomsnitts. Kunden LTV) Gjennomsnittlig salgspris $ 175 $ 175Customers i siste 3 årene 4000 4,000Revenue i siste 3 årene $ 2 luft Yeezy 2 for sale.1 millioner $ 2.

1 millionLifetime Periode Unknown, 2 år doesnt beregne Website Sales Konverteringsfrekvens 1% 1% scenariene: Firma en billig Foamposites. trekker ut sine kalkulatorer og finner ut at for hver 100 besøkende på nettstedet de genererer $ 175 i inntekter.

På børskurs, ville en åttende bud posisjon på $ 1,85 per klikk kostet dem $ 185 til å generere $ 175 salg. De bestemmer seg for dette søkeordet, Brand X er for dyrt, og de faller ut av budgivning competition.Company B. skjønt beregner deres gjennomsnittlige kunde levetid verdi. De forsket og oppdaget at deres kunde levetid er to år. De første fjerne eventuelle nye kunder som ikke har fullført sin to-års levetid og beregne gjennomsnittlig kunde levetid verdi. Anta at det er 600 mindre enn to år kundene og de representerer $ 105 000 i inntekt. De trekker disse tallene fra sine totaler og beregne followingAverage Lifetime Value er $ 1.995.000 /3400 = $ 586.76Company B. vurderer sin evne til å by for Brand X ved hjelp av deres gjennomsnittlige kunde levetid verdi. Som selskapet A. de finne at for hver 100 besøkende på nettstedet de genererer en $ 175 salg. På dagens børskurs, ville første posisjon på $ 2,75 per klikk kostet dem $ 275 til generere bare en $ 175 salg. Men det er greit! Deres gjennomsnittlige kunde levetid verdi er $ 586,76, slik at de vet at de vil gjøre over $ 311,76 fra denne kunden over deres levetid. Imponerende! Dette er et enkelt eksempel, men det viser seg makten til å forstå din gjennomsnittlige kunde levetid verdi. Den kritiske trinnet etter Selskapet B.